OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno odredbama članka 10. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti putem ovog obrasca, te da će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora.
Pisani prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu: STIL INTERIJERI d.o.o.,UMAG, Ulica 1 Svibnja 4, putem telefaksa na broj: 052 / 720-989 ili putem elektroničke pošte na e-mail: stil.interijeri@pu.t-com.hr. Odgovor na pisani prigovor potrošača dostavit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora
Direktor
Darko Stilinović
Kupac ______________________________________________
Ime i prezime: ________________________________________
Adresa: _____________________________________________
Kontakt mobitel /
telefon: ________________________________
Kontakt
e-mail: ________________________________________
Prigovor (obvezno navesti datum kupnje, broj izdanog računa, naziv proizvoda radi kojeg se prigovor podnosi, te navod prigovora, odnosno nedostatke ili razloge prigovora):
_______________ ______________________________________
mjesto i datum potpis potrošača – podnositelja prigovora
samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru
Copyright 2019 @ STIL interijeri d.o.o. / Sva prava pridržana - Izrada stranica ProBiz